Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Sztuka kreatywnego myślenia. Podnieś umysł na wyższy poziom
Opis
Dr James Hardt, autor "Sztuki kreatywnego myślenia", jest psychologiem i specjalistą od funkcjonowania mózgu, który w ciągu ostatnich 30 lat zyskał sławę wybitnego naukowca.
Opatentowana przez niego technologia neurofeedbacku fal mózgowych, nazywana Procesem Biocybernaut, pozwala odwracać procesy starzenia mózgu i wywołuje przełomowe zmiany w sposobie myślenia i kreatywności. Dzięki treningom dr. Hardta już ponad 4000 osób zwiększyło aktywność swoich fal alfa.
Przed wejściem do specjalnie wyciszonej kabiny Biocybernaut na głowie uczestnika mocowane są elektrody w 8 strategicznych miejscach. Następnie w kabinie uczestnik jest podłączany przy pomocy kabli do odpowiednich komputerów w Pokoju Kontrolnym Fal Alfa.
To fale mózgowe decydują o tym, jak każda świadoma istota doświadcza stanu istnienia. Według dr. Hardta większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z posiadania mózgowego konta bankowego o wartości "miliona dolarów", ponieważ korzystają głównie tylko z dwóch z pięciu dostępnych rodzajów fal mózgowych. Posiadanie większej ilości fal alfa otwiera serce na radość, miłość, spokój, podwyższa IQ, obniża poziom lęku oraz poprawia zdolność Kreatywnego Myślenia.
Autor: James Hardt
Tłumacz: Katarzyna Przybyłowicz
Dane techniczne
Autor | James Hardt |
Tłumacz | Katarzyna Przybyłowicz |
Data wydania | 2013, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-0-9795730-1-9 |
Liczba stron | 326 |
Wymiary | 145 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.