Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Ewolucja to nie wszystko. Radykalne podejście do pochodzenia i rozwoju życia na Ziemi
Przerwa w wieczności Tom II
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Im dalej posuwamy się w duchowej świadomości, tym więcej dowiadujemy się na temat sfery mentalnej, nie dlatego, że poszukujemy tej wiedzy, ale dlatego, że zostaje nam ona objawiona. To tak, jakby znajdować się na szczycie góry, gdzie po zdobyciu szczytu możemy widzieć to, co znajduje się na dole, w dolinie, o wiele lepiej niż ci, którzy widzą to samo z ograniczonej perspektywy doliny. Ci, którzy przebywają na duchowym poziomie mogą wejrzeć w umysł, orientując się w ten sposób w sprawach, o których ci, żyjący mentalnym i materialistycznym życiem, nigdy się nie dowiedzą, ponieważ stoją oni zbyt blisko obrazu i za bardzo są weń uwikłani.
Joel S. Goldsmith (1892-1964), jeden z największych mistyków XX stulecia. Trzon jego twórczości poświęcony był duchowemu uzdrawianiu, rozpoznaniu natury jedności, życiu w stanie Boskiej Obecności. Dzisiaj jego nauki służą kształceniu w tak różnorodnych środowiskach, jak seminaria rozwoju duchowego, czy kursy dla biznesmenów.
Autor: Joel S. Goldsmith
Tłumacz: Maciej Czyszczoń, Paulina Domachowska-Gałkowska
Dane techniczne
Autor | Joel S. Goldsmith |
Tłumacz | Maciej Czyszczoń, Paulina Domachowska-Gałkowska |
Data wydania | 2011, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-61897-56-9 |
Liczba stron | 160 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.