Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Mumio. Sekret górskiego balsamu
Cena regularna:
22,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Od starożytności zapiski wspominały o tajemniczej smolistej substancji, która wyciekała ze szczelin skalnych w wysokich górach w wielu miejscach świata. Przypisywano jej niesamowite wprost właściwości zdrowotne. Pisała o niej większość starożytnych lekarzy, którzy położyli podwaliny pod rozwój medycyny. Począwszy od dawnych tybetańskich zapisków, przez związane z farmacją wzmianki Arystotelesa, aż do traktatów Awicenny podkreślano wszechstronność tego środka.
Czym jest ta obecna pod wieloma nazwami substancja? Środek ten nazywany był górskim woskiem, balsamem góry, krwią góry, smołą górską, potem skały. Występuje też u nas często pod nazwą Shilajit. Jakie jest jej pochodzenie i skład? Co mówi o niej współczesna nauka?
Po przeczytaniu tej książki będziesz wiedział więcej o składzie i tajemniczym pochodzeniu mumio. Poznasz również niechlubny, związany z Egiptem, rozdział tej opowieści. Lecz przede wszystkim książka ta stanowi źródło wielu przepisów wykorzystania mumio w profilaktyce i leczeniu mnóstwa przypadłości.
Iwan Nieumywakin opowiada o używaniu mumio w lecznictwie ludowym od najdawniejszych czasów oraz przedstawia historię radzieckich badań nad tym zagadkowym, lecz coraz bardziej popularnym środkiem.
Tłumacz: Marcin Pracki
Dane techniczne
Autor | Iwan Nieumywakin |
Tłumacz | Marcin Pracki |
Data wydania | Luty, 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-62185-27-6 |
Liczba stron | 130 |
Wymiary | 140x200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.