Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Samoleczenie metodą BSM + VCD gratis. Będziesz żyć długo i zdrowo
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Medyczny zodiak chiński - Co mówią gwiazdy o energii duszy i ciała. Praktyczny podręcznik
Cena regularna:
26,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Emma Gonikmann, autorka znanych już polskiemu czytelnikowi książek Mudry i gesty leczące oraz Mantry i leczenie dźwiękiem, tym razem omawia i uzasadnia wpływ gwiazd, gwiazdozbiorów oraz znaków Zodiaku na charakter, zdrowie i los człowieka.
Dowiemy się stąd między innymi:
- co to jest chiński Zodiak księżycowy;
- jaki jest – istotny dla funkcjonowania organizmu człowieka – związek Księżyca, Słońca i innych ciał niebieskich z porami roku oraz cyklem dobowym;
- w jaki sposób wiedza o gwiazdach i gwiazdozbiorach może wpływać na poziom profilaktyki, diagnostyki i leczenia we współczesnej medycynie;
- jak wygląda podział nieba na 28 chińskich gwiazdozbiorów zodiakalnych;
- w jaki sposób określić gwiazdozbiór, który patronuje naszym narodzinom i całemu życiu;
- jaka jest szczegółowa interpretacja astrologiczna każdego z gwiazdozbiorów, dotycząca losu i charakteru człowieka.
Ten praktyczny podręcznik nie tylko pozwoli nam poznać zależność naszego życia od gwiazd, ale także uświadomi, w jaki sposób możemy wykorzystać wskazania astrologiczne dla naszego dobra i szczęścia.
Dane techniczne
Autor | Emma Gonikman |
Tłumacz | Wiesława Zagórska |
Seria wydawnicza | Umysł bez granic |
ISBN | 83-87025-34-8 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 125 x 195 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.