Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Samoleczenie metodą BSM + VCD gratis. Będziesz żyć długo i zdrowo
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Koniec z cukrzycą i otyłością !. Rewelacyjny program utraty wagi, zapobiegania chorobom i uzyskania znakomitego samopoczucia !
Opis
W książce „Koniec z cukrzycą i otyłością” dr Hyman przedstawia swój oparty na badaniach naukowych program przywrócenia prawidłowych poziomów insuliny i glukozy we krwi. Autor odkrywa 8 sposobów na wygranie z cukrzycą. Opisuje sześciotygodniowy plan działania, który udostępni ci narzędzia do zindywidualizowania Twojej drogi ku wyzdrowieniu. Dzięki testom diagnostycznym, poradom w kwestii suplementów diety i leków, strategiom redukującym stres, planom posiłków i przepisom, a także wielu innym wskazówkom „Koniec z cukrzycą i otyłością!” pomoże określić z maksymalną dokładnością konkretne przyczyny Twoich problemów z nadwagą i zdrowiem.
Znajdziesz tu inspirację do powrotu do zdrowia oraz utraty nadwagi, zapobiegania chorobom i znakomitego samopoczucia. Chociaż książka ta dotyczy głównie kwestii otyłości oraz cukrzycy typu 2, to jednak może być również pomocna dla osób z cukrzycą typu 1, chcących żyć ze zdrowo wyrównanym stężeniem glukozy we krwi. Jest to rewelacyjny program utraty wagi, zapobiegania chorobom i znakomitego samopoczucia.
Autor: Mark Hyman
Tłumacz: Joanna Figlewska
Dane techniczne
Autor | Mark Hyman |
Tłumacz | Joanna Figlewska |
Data wydania | 2013, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7534-087-7 |
Liczba stron | 410 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.