Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Uśmiech nieśmiertelności
Bóg w Kościołach
Opis
Z wieloletnich doświadczeń Berta Hellingera, zarówno jako terapeuty jak i misjonarza wyłoniła się książka, która pokazuje ograniczające wierzenia umacniane przez religię. Znajdziemy tu odkrywcze, uwalniające rozważania na pytania takie jak:
•W jaki sposób w Kościele jest obecny kult składania ofiar?
•Co wspólnego ma celibat z kastracją?
•Czy od chrześcijan nie wymaga się nadal by nieśli krzyż razem z Jezusem?
•Jakie zgubne dla nas procesy są wspierane przez wiarę w zbawcze cierpienie?
•Czy przed poczęciem Marii jej rodzice zostali oczyszczeni z grzechu pierworodnego?
•Jak ma się sprawa z dziewictwem Marii, skoro miała męża i kilkoro dzieci?
•Czy jest to książka obrazoburcza?
Przede wszystkim została napisana z miłością i może być przełomowa na tyle, na ile czytelnik będzie otwarty, aby podążyć za autorem w proponowane rozważania. Hellinger, choć proponuje kierunek i podaje przykłady z własnej praktyki, pozostawia nam wiele przestrzeni na indywidualne wglądy. Czytanie tej książki może stać się głębokim procesem weryfikowania naszych przekonań dotyczących Boga i religii oraz niesłużących nam postaw i wyborów wzmacnianych przez religię. Hellinger zastanawia się jak możemy znieść rozdwojenie między nami a Bogiem i to wszystko, co nas od Boga oddziela.
Tłumacz: Katarzyna Preiss-Jastrzębska
Dane techniczne
Autor | Bert Hellinger |
Tłumacz | Katarzyna Preiss-Jastrzębska |
Data wydania | 2014 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788362842155 |
Liczba stron | 184 |
Wymiary | 125 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.