Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Biomagnetyzm Część 1 - Pola magnetyczne - energia zniszczenia, energia zycia i źródło witalności organizmu...
Cena regularna:
51,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Książka stanowi absolutną nowość tematyczną zarówno na polskim jak i światowym rynku wydawniczym. Autor podjął się bardzo trudnego zadania przedstawienia elektromagnetycznej, a właściwie bioelektronicznej (model prof. W. Sedlaka) natury człowieka w wyjątkowo przystępny, zrozumiały dla każdego czytelnika sposób.
Opowiada w nich: jakie zagrożenia dla zdrowia i życia stwarza smog elektromagnetyczny i jakie są jego źródła, jak skutecznie bronić się przed tym niebezpiecznym zagrożeniem, jakie są skuteczne metody zapewnienia wysokiego poziomu witalności organizmu z wykorzystaniem pól elektromagnetycznych.
Dodatkowymi cennymi zaletami książki są unikalne informacje: o biopolach i bioelektronicznej naturze organizmu, o stwórczej świadomości człowieka,
o myślach i słowach, które mają moc – niszczenia lub stwarzania, o medycynie informacyjnej, o tym, jak skorzystać z wiedzy, której źródłem jest Wszechświat i którą możemy mieć do dyspozycji, o roli światła i dźwięków w życiu człowieka oraz innych stworzeń, itp.
Książka ta wzbudza emocje i całkowicie zmienia nasze wyobrażenia o tym, KIM jesteśmy i jak nieprawdopodobnie wspaniale funkcjonują nasze organizmy.
Autor: Janusz Dąbrowski
Dane techniczne
Autor | Janusz Dąbrowski |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-914921-7-6 |
Liczba stron | 242 |
Wymiary | 150 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.