Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- EM Żywe Mydło Probiotyczne (500 ml) - butelka zielona
Współczucie to klucz do wszystkiego
Cena regularna:
34,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
„Współczucie to klucz do wszystkiego” to znakomity, praktyczny i niezwiązany z żadnym wyznaniem poradnik, dzięki któremu można tak przetransformować sposób interakcji z otaczającym nas światem, by wzmocnić relacje z innymi ludźmi, wieść wypełnione pokojem życie, a nawet rozpoznać swój życiowy cel.
W przeciwieństwie do innych książek o tematyce duchowej, które często wiążą się z konkretnym, sztywnym programem, ta publikacja dostarcza nam mnóstwo spostrzeżeń możliwych do zaadoptowania do każdego stylu życia, niezależnie od wyznania czy światopoglądu. Dzięki ćwiczeniom, medytacjom i innym praktykom przestaniesz osądzać siebie i innych, i zaczniesz czynić świat lepszym miejscem.
•Dowiedz się, jaką wartość ma praktykowanie hojności, zaufania, pokory, życzliwości i radości.
•Stwórz osobisty kod etyczny, którym będziesz się kierował w życiu osobistym i społecznym.
•Wypracuj rozważny styl życia, uwzględniający dobro wszystkich istot, ale nie umniejszający twojego własnego.
•Zacznij żyć w stanie głębokiego pokoju ze światem.
•Stań się przykładem współczucia i inspiracją dla innych.
Autor: Alexandra Chauran
Tłumacz: Ischim Odorowicz-Śliwa
Dane techniczne
Autor | Alexandra Chauran |
Tłumacz | Ischim Odorowicz-Śliwa |
Data wydania | 2017, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788365442529 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.