Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Ewolucja to nie wszystko. Radykalne podejście do pochodzenia i rozwoju życia na Ziemi
Sutra Serca
Cena regularna:
53,80 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dla mnie wszyscy jesteście buddami. Jeśli nie zaakceptujesz tego podstawowego faktu, wszystkie twoje wysiłki, żeby stać się oświeconym, będą bezsensowne. Musi on stać się głębokim zrozumieniem. Taki jest właściwy początek, bez niego zbłądzisz. Oto jest właściwy początek – zacznij od tej wizji i nie przejmuj się, że może stworzyć swoiste ego, które mówi: Jestem buddą.
Nie przejmuj się, ponieważ cały proces Sutry Serca pokaże ci, że ego to jedyna rzecz, która nie istnieje. Wszystko inne jest rzeczywiste. Niektórzy nauczyciele twierdzą, że świat to iluzja, a dusza jest egzystencjalna, że JA jest prawdziwe, a wszystko inne iluzją – maya. Budda mówi dokładnie odwrotnie:
Tylko JA jest nieprawdziwe, a wszystko inne rzeczywiste.
Sutra Serca – pierwotnie bardzo krótki zbiór wierszy – była przesłaniem skierowanym do najbliższego ucznia Buddy – Sariputry. W miarę upływu czasu stała się jedną z podstawowych nauk buddyjskich.
Osho w dziesięciu rozmowach prezentuje owo potężne przesłanie i przybliża je współczesnym odbiorcom – odbiorcom z innymi umysłami i potrzebami niż te, które posiadali uczniowie Buddy ponad 2500 lat temu.
Tłumacz: Marek Czekański
Dane techniczne
Autor | Osho |
Tłumacz | Marek Czekański |
Data wydania | 2017, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788376491363 |
Liczba stron | 320 |
Wymiary | 155 x 210 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.