Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Regenerujący krem pod oczy z krzemem monojonowym SILOR+B Organic Silica (15ml)
Opis
Regenerujący krem pod oczy z krzemem monojonowym SILOR+B Organic Silica
Lekki krem nawilżający przeznaczony do pielęgnacji skóry wokół oczu ze szczególnym uwzględnieniem cery suchej i wrażliwej. Oparty na innowacyjnej technologii monojonowej zwiększającej przenikalność substancji aktywnej przez naskórek.
Zawarte monojony krzemu wykazują silne działanie regenerujące i kojące. Olej z pestek winogron doskonale nawilża i regeneruje, poprawiając napięcie skóry wokół oczu. Witamina E jako naturalny antyoksydant, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Witamina PP stymuluje produkcję kolagenu, jest też silnym przeciwutleniaczem, hamuje powstawanie wolnych rodników oraz rozjaśnia skórę pod oczami.
Zawarty panthenol jest naturalnym składnikiem skóry o działaniu łagodzącym.
Sposób użycia: krem stosować codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę wokół oczu.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów
LINIA ORGANIC SILICA
Innowacyjna seria oparta na bazie krzemu organicznego, dotąd wykorzystywanego w kosmetologii w bardzo ograniczonym zasięgu. Kosmetyki z serii ORGANIC SILICA posiadają doskonałe właściwości regenerujące i odżywcze. Wspomagają usuwanie substancji toksycznych z organizmu. Kosmetyki z linii Organic Silica Professional są wykorzystywane do masażu i w rehabilitacji.
Pojemność: 15ml
Dane techniczne
Model | opakowanie 15ml |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.