Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Uśmiech nieśmiertelności
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Nauka. Wyzwolenie z dogmatów
Cena regularna:
49,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dr Rupert Sheldrake, biolog oraz autor ponad 80 artykułów naukowych i 10 książek, jest znany na całym świecie krytykiem "systemu wierzeń" współczesnej nauki, które przybrały jego zdaniem cechy dogmatów.
Trzonem dociekań w niniejszej książce jest zatem dziesięć głównych doktryn materializmu. Sheldrake podejmuje się analizy tych założeń zarówno z perspektywy historycznej, jak i dostępnych badań naukowych. Zamiast automatycznie akceptować światopogląd obowiązujący w świecie akademickim, przyjmuje postawę naukową i zamienia dogmatyczne stwierdzenia w pytania: czy rzeczywistość jest wyłącznie materialna, czy natura funkcjonuje bezcelowo, czy świadomość jest tylko przejawem aktywności mózgu? Odpowiedzi mają pokazać, co tak naprawdę nauka wie, a czego nie wie.
Czy po przeczytaniu tej książki będziemy trzymali się materialistycznego światopoglądu tylko dlatego, że jest częścią tradycji naukowej?
Duch swobodnego dociekania regularnie wyzwala naukowe myślenie z narzuconych ograniczeń. Dzięki swoim śmiałym hipotezom i prowadzonym pracom badawczym, Dr Rupert Sheldrake jest jednym z tych pionierów, którzy pokazują nowe kierunki oraz kładą podwaliny pod przyszłe badania naukowe.
Tłumacz: Maciej Majer
Dane techniczne
Autor | Rupert Sheldrake |
Tłumacz | Maciej Majer |
Data wydania | 2015, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-936780-4-4 |
Liczba stron | 456 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.