Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Terapie naturalne w nowotworach. Biblioteczka Poradnika Uzdrawiacza, zeszyt 2/77
Diagnostyka karmy 3 - Miłość
Opis
Czym jest miłość?
Dlaczego często tracimy to, co kochamy najbardziej?
Jaka jest recepta na szczęście w miłości?
Dlaczego jest tyle nieudanych związków?
Dlaczego dobre kobiety przyciągają złych mężczyzn?
Czy siła miłości może przenosić góry i czy prawdą są słowa: Kochaj i rób co chcesz.
Każdy z nas przynajmniej raz w życiu zastanawiał się, dlaczego przydarzyła mu się ta albo inna sytuacja. Najczęściej takie pytania związane są z nieprzyjemnymi wydarzeniami, ponieważ właśnie wtedy zastanawiamy się nad tym, co zależy od nas, a co od "przypadku" czy jakichś innych okoliczności. Jak oddziałują na siebie nawzajem nasz los, zdrowie, emocje, charakter i światopogląd? Od czego zależą?
Odpowiedzi na te i wiele ważnych pytań udziela autor serii 12-stu części Diagnostyki karmy, Siergiej Łazariew, uznany rosyjski psycholog, lekarz, bioenergoterapeuta i uzdrowiciel, dokonał niezwykłych odkryć. Zobaczył najgłębsze struktury duszy, warunkujące nasz los i zdrowie oraz opracował metody pozwalające na zmianę doświadczeń życiowych i powrót do zdrowia. W jego książkach po raz pierwszy w historii zostały przedstawione badania wyjaśniające mechanizm działania karmy i przekonujące dowody na możliwość jej zmiany.
Autor: Siergiej Łazariew
Dane techniczne
Autor | Siergiej Łazariew |
Data wydania | 2011, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-3-941622-18-0 |
Liczba stron | 190 |
Wymiary | 130 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.