Kategorie blog
Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Jaglany detoks. Oczyść organizm w 7 dni
Jaglany detoks. Oczyść organizm w 7 dni
49,90 zł 44,90 zł
egz.
Bliżej siebie (książka + karty KIS)
Bliżej siebie (książka + karty KIS)
99,00 zł 89,00 zł
egz.
Odkryć życie na nowo (twarda)
Odkryć życie na nowo (twarda)
32,90 zł 29,60 zł
egz.
Leśna szkoła dla każdego
Leśna szkoła dla każdego
32,00 zł 28,80 zł
egz.
Sztuka odmładzania i długowieczności
Sztuka odmładzania i długowieczności
33,00 zł 28,00 zł
egz.
Bezlitosna immunizacja. Prawda o szczepionkach
Bezlitosna immunizacja. Prawda o szczepionkach
65,00 zł 49,00 zł
egz.
LSD...moje trudne dziecko
LSD...moje trudne dziecko
28,00 zł 25,20 zł
egz.
Kwantowe zdrowie. Proste techniki uzdrawiania
Kwantowe zdrowie. Proste techniki uzdrawiania
34,30 zł 29,20 zł
egz.
7 sekretów terapii dźwiękiem
7 sekretów terapii dźwiękiem
39,30 zł 33,40 zł
egz.
Reklamacje

Reklamacja produktu.

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. W przypadku braku otrzymania wysłanego zamówienia Klient zgłasza ten fakt pracownikom Biura Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy bądź telefonicznie. Sklep podejmie wszelkie możliwe działania celem ustalenia przyczyny niedostarczenia zamówienia.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres:

    • Księgarnia Galeria Nieznany Świat, ul. Kredytowa 2, 00-062 Warszawa;
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@nieznany.pl

  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Kredytowa 2, 00-062 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  8. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
  9. Należność za uznaną reklamację zwracamy przelewem na konto, a w przypadku płatności kartą płatniczą odpowiednia kwota zostanie przekazana na konto bankowe za pośrednictwem firmy eCard S.A. W innych przypadkach w sposób wybrany przez Klienta.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    7.2.   Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl